måndag 22 november 2010

Skola & Stallet.

Hejsan.
Hade tänkt blogga när jag satt i skolan idag, men nej det kunde jag inte.
För då ville natte låna min dator, och sen satt jag i tele hela lunchrasten.
Det är så mycket man ska göra nu. Har fullt upp i skolan, hemma och stallet.
Man måste ringa hovslagare hit i dit, måste få tag på nytt halm o foder.
Så nu kommer hovslagaren hit nästa måndag! :)
Och nu är det massa snö ute & det är halt, så måste köpa broddar denna veckan också.
Sen kan inte jag o Jimmy träffas förens efter jul. Ialf vad det ser ut nu.
Han jobbar dag in o dag ut typ. Och jag har skolan, och raka vägen
upp till stallet, så är mina dagar just nu. Men man får se framöver!
Men ja. Ska fortsätta att dricka min varma o'boy och kollar klart på
 Tomten är far till alla barn. Hahaha. Bye-a ! / Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar