tisdag 16 november 2010

Bonnie

Sitter just nu med min dator nere i köket.
Evert spelar massa musik, och min broder står i lagar mat.
Ska snart dra mig uppåt till stallet.
Ska släppa in hästarna och fodra för kvällen.
Väntar på att Alle ska komma hit. Vi ska la snacka lite skit som vanligt!
Haha nej skojar ;).. Sänder en tanken till min gamla ponny som har skadat griffelbenet.
Men det var ett tagsen. Har inte hört något mer efter det hur det gick.
Hon skulle opereras, så hoppas att allt har gått bra.
Ska lägga ut en bild på henne här. Hon var min och min systers första ponny.
Hon är saknad något enormt. Men man måste gå vidare också.
Denna bloggen skriver jag mycket om min vardag.
Då det kommer handla mycket om hästar, skolan, kläder, smink,
o massa mer. Så det är bara att cheka. Bye-a / Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar