onsdag 24 november 2010

Hela helgen uppbokad...

Hallå bloggen..
Hela min helg är uppbokad. Folk vill träffa mig o massa x).
DH börjar imorgon så har fått band dit, så ska försöka vara
där så mycket jag hinner, Sen på lördag blir det bio med natta
och sen ut o äta någonstans. Och på söndag ska jag ut
till min faster ute på landet med pappa, eve, johanna,
elias, pernilla, josef och katarina! :) ..
Imorgon blir det ingen skola för min del. Har tagit ledigt
imorgon pga lite saker.
Runt 3-4 tiden ska jag träffa Jessica uppe i stallet för vi ska ut o rida.
Sen på kvällen runt 6 blir det stallmöte.
Jag och Jessica pratade om att vi skulle tolkat i helgen med Vulkans.
Men då hittar vi ingen tolksele så måste köpa än! Haha :))
Annars hade vi tolkat ute i snöööön ! Det måste folk verkligen prova!
När man åker pulka och sånt bakom häst! Det är verkligen sjukt kul!
På måndag så kommer hovslagaren o skor min häst, och min pappa kommer
med lastbilen och lastar av nytt höö! Tack pappa! Och halm måste fixas med :)
Ringde en som jag hade hört sålde halm, men nej då sålde inte han halm :(..
Så får försöka få tag på någon annan som säljer halm. Vet ni någon som säljer halm? :)
Det är så mycket jag måste göra de hära dagarna känner jag! haha.
Och snön bara vräker ner :) det är bara mysigt, men jobbigt när man måste skotta! :(
 // Sandra

( Bjuder på en bild på min fina Vulkans! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar