onsdag 17 november 2010

Allt i ett.

Sitter dag in o dag ut och grubblar.
Fast jag har häst så vill jag ha flera hästar. Men jag får nöjja mig till att börja med.
Men det är så svårt att sitta o kolla på annonser.
Om man ser sin '' dröm '' häst på annons, så tänker man
'' Åååh den hästen vill jag ha, den hästen måste jag ha ''
så blir det att man mejlar!. Men nej, jag får sluta helt änkelt!
Jag har redan min pärla! Och han ska jag fortsätta att utbilda,
har bara haft honom i två månader, så får inte bli en till
häst än på ett tag! Så är det bara ;) ...
Var ute ikväll och red med min bjässe en sväng.
Han börjar gå bättre framåt och blir bättre i ridningen.
Ringde Peter igår om att sko Vulkans hovar vilken dag som helst.
Men då hade han inte tid att prata, och idag hade inte jag tid att ringa.
Tur att man har en moder som är så snäll och ställer upp när man
har massa annat att göra.
Ialf. Mejlade på en frieserhäst som är dräktig och ska föla i april.
Men jag får helt änkelt nöjja min med min bjässe som jag har nu.
Måste få upp hans kondition, och skämma bort han något rejält
men massa godis, massa nya hästgrejer! ;D..
Nehepp, Om man ska ta o sova så man klarar en ny dag som väntar!
Man kanske ska bjuda på lite bilder så ni får se hur min Vulkans ser ut :).
Bye-a / Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar