torsdag 18 november 2010

Kryddparty.

Hallå där kött o blå bär.
Är hemkommen från stallet nyss.
Har varit där uppe och fodrat ut lunchen till hästarna.
Eftersom min häst fick en vilodag idag, så gick jag en lååångpromenad
med ena min hund Tindra. Men när vi var tillbaka på gården.
Ne vad gör inte hunden då? Då blir hon så busig att det slutar med
att hon springer in i elstängslett. Men nu går hon inte nära det på ett tag.
Nu vet hon ialf att det är ström i stängslett! :)
En varm dusch skadade inte måste jag säga ;).
Och lite god mat satt bra i magen också! Snart ska jag med min syster
och min mamma upp till min moster som ska ha ett kryddparty.
För mig blir det första gången jag är på ett kryddparty!
Har bara varit på ljusparty och vanliga partyn innan! :)
Så det ska bli kul!
Imorgon blir det bio. Eftersom man missade premiären på Harry Potter igår
så får det bli harry potter imorgon. Min syster tjatar på mig att jag ska med
så får la hänga med då! .. Sen får vi se om Jimmy kommer hit eller ej.
Men blir nog att han gör det. Och på lördag blir det utgång med folket! :)
Söndagen blir nog bara mer chill hemma :)
Have a nice day! Bye-a / Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar