onsdag 17 november 2010

Blir nog inte någon skola för mig denna veckan ut.
Måste erkänna att jag hatar nya skor! 
Tycker inte om att få skoskav. Usch, det är så jobbigt!
Min häl på ena min fot har blivit svullen. Svullnaden har gått upp
en bit på benet med. Inte alls kul! Så dom ända skorna jag kan gå
normalt i just nu är mina ridskor. Och dom kan jag inte gå med i skolan!
Så ska vara hemma denna veckan ut och hoppas att svullnaden har gått ner
mer tills nästa vecka!. Men det är bra att jag kan ha mina ridskor.
För då slipper jag sitta hemma från stallet. Kan nog inte överleva
om jag inte får vara uppe hos hästarna!

Just nu sitter Ida och lille Anton här o fikar :)
 Kanske lite osocialt att sitta vid datan! haha.
Så ska faktiskt vara snäll att lägga undan datan en stund.
Men min dag idag: Sitta hemma en stund med en öm häl.
Senare upp till stallet och ta hand om min pålle. 
Hoppas på att han inte har förstört de andra stalltäcket.
De första stalltäcket gjorde han två stora hål i !
Med detta är lite tjockare, så lite svårare att ta sönder.
Men är detta sönder, så vet jag att han inte behöver täckte.
 Nehepp.. Nu ska jag vara social en stund! Bye-a  / Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar